plannen
6 maart 2008 - Kalutara, Sri Lanka
Even kort de plannen die we nog hebben, dus nu geen terugblik maar de blik vooruit.
Voor morgenmiddag hebben we een massage afspraak staan in het spa centre. Voor volgende week woensdag, donderdag en vrijdag een driedaagse behandeling in het Ayurveda centre. Als voorproefje hebben we vandaag in een turkse stoomcabine gezeten en in een jacussi. Is allemaal zeer goed te doen moet ik zeggen.
Morgenochtend ga ik een twee daagse trip in elkaar regelen met een junglerit in een jeep en een kanotocht de mangrove in. Misschien met een overnachting in Galle, een Nederlands vestingplaats (van vroeger dan).

ha ha, het is erg leuk om de foto's te bekijken en jullie te volgen. Het ziet er wel fris uit daar. Hoop dat dit meevalt.
blij dat de gal nu weer rustig is. Geniet van de komende dagen. Liefs uit Berkum
DAMN wat ziet het er daar goed uit :o.
Ik kan me daarom voorstellen dat je veel tijd wil hebben om goed om je heen te kijken DUS,., ik houd het kort.
hier gaat het goed.
fijn te zien dat het daar ook goed gaat.
Veel plezier nog daar!
kusjes en liefs,
Je Zoon
Veel plezier en geniet ervan!
Liefs,
Jeltje
Die olifanten zijn erg lief om te zien, maar erop hoeven wij niet.
@ Wien en Carolien, het weer is hier super tropisch. We zitten nu te internetten terwijl we eigenlijk al buiten stonden voor een wandeling maar.... een tropisch buitje dondert naar beneden. Over het algemeen kort maar hevig en dan weer zon, zon en ...
@ JB, dank voor je bericht en fijn dat het je goed gaat, hier is het inderdaad super!
@Jeltje, mooi dat je ons volgt kan je mee genieten, want dat doen we zeker.
er staan nieuwe foto's in de map nieuw.
Nu geen tijd meer.
Doei allemaal, liefs Hans
Mooie foto's! Nog een fijne vakantie, knuffel van Annick en Lars.
bedankt voor jullie reactie op onze site en de knuffels van jullie.
Er staan weer nieuwe foto's op dus ga maar gauw kijken, pas wel op voor de krokodillen. Ik heb zelfs een baby krok op schoot gehad. Hij (of zij) was nu nogwel lief. Voelde koud aan en had al een echte krokodillenstaart.
doei lieve kinders, groeten van AnneMarie en Hans