plannen

6 maart 2008 - Kalutara, Sri Lanka

Even kort de plannen die we nog hebben, dus nu geen terugblik maar de blik vooruit.

Voor morgenmiddag hebben we een massage afspraak staan in het spa centre. Voor volgende week woensdag, donderdag en vrijdag een driedaagse behandeling in het Ayurveda centre. Als voorproefje hebben we vandaag in een turkse stoomcabine gezeten en in een jacussi. Is allemaal zeer goed te doen moet ik zeggen.

Morgenochtend ga ik een twee daagse trip in elkaar regelen met een junglerit in een jeep en een kanotocht de mangrove in. Misschien met een overnachting in Galle, een Nederlands vestingplaats (van vroeger dan).

Foto’s

12 Reacties

  1. Wien:
    6 maart 2008
    Eindelijk hebben jullie Dombo gezien! Moesten jullie er niet bovenop? Is dat daar geen mooi weer? Niet dat het hier mooi weer is hoor... Er heeft zelfs een klein laagje sneeuw (of iig wat dat in Nederland tegenwoordig voorstelt) gelegen. Fijn dat de gal je met rust heeft gelaten na die ene aanval mam. Hopelijk blijft dat zo. Wat héérlijk, die behandelingen! Oh jammie!! En dus toch nog een tripje het land in. Yeah, krijgen we nog meer foto's te zien! Kus!
  2. Wien:
    6 maart 2008
    Huishoudelijke mededeling: bewaar je de foto's daar ook nog? Want ze staan verkleind op dit log of niet? Ik wilde de mooie schorten-foto als achtergrond op de pc fixen, maar de foto is erg klein van formaat. Effe checkuh dus!
  3. Caroline:
    7 maart 2008
    Wien, je hebt niet goed gekeken. Je moeder zat toch echt in dr bikini op de olifant.

    ha ha, het is erg leuk om de foto's te bekijken en jullie te volgen. Het ziet er wel fris uit daar. Hoop dat dit meevalt.

    blij dat de gal nu weer rustig is. Geniet van de komende dagen. Liefs uit Berkum
  4. Wien:
    7 maart 2008
    Dat vind ik knap, mama in bikini haha.
  5. Wien:
    7 maart 2008
    HA die pa en ma.
    DAMN wat ziet het er daar goed uit :o.
    Ik kan me daarom voorstellen dat je veel tijd wil hebben om goed om je heen te kijken DUS,., ik houd het kort.
    hier gaat het goed.
    fijn te zien dat het daar ook goed gaat.
    Veel plezier nog daar!

    kusjes en liefs,
    Je Zoon
  6. jeltje:
    8 maart 2008
    Leuk om jullie te volgen!
    Veel plezier en geniet ervan!
    Liefs,
    Jeltje
  7. Hans:
    9 maart 2008
    @ Wien, sneeuw? dat hebben we hier nooit!
    Die olifanten zijn erg lief om te zien, maar erop hoeven wij niet.
    @ Wien en Carolien, het weer is hier super tropisch. We zitten nu te internetten terwijl we eigenlijk al buiten stonden voor een wandeling maar.... een tropisch buitje dondert naar beneden. Over het algemeen kort maar hevig en dan weer zon, zon en ...
    @ JB, dank voor je bericht en fijn dat het je goed gaat, hier is het inderdaad super!
    @Jeltje, mooi dat je ons volgt kan je mee genieten, want dat doen we zeker.
  8. Wien:
    9 maart 2008
    Fijn! X
  9. Hans:
    9 maart 2008
    Voor allemaal:
    er staan nieuwe foto's in de map nieuw.
    Nu geen tijd meer.
    Doei allemaal, liefs Hans
  10. Miep en Hans:
    9 maart 2008
    Hoi Annemarie en Hans,
    Mooie foto's! Nog een fijne vakantie, knuffel van Annick en Lars.
  11. rita en Eric:
    9 maart 2008
    wat leuk om die foto's te zien, het lijkt alsof jullie er al heel lang zijn. geniet er maar lekker van.
  12. Hans:
    10 maart 2008
    Lieve Annick en Lars,
    bedankt voor jullie reactie op onze site en de knuffels van jullie.
    Er staan weer nieuwe foto's op dus ga maar gauw kijken, pas wel op voor de krokodillen. Ik heb zelfs een baby krok op schoot gehad. Hij (of zij) was nu nogwel lief. Voelde koud aan en had al een echte krokodillenstaart.
    doei lieve kinders, groeten van AnneMarie en Hans