Welkom!
18 februari 2008
Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

Mama en ik zijn met de boot in Denemarken geweest, aan de oostkust. Italie ben ik alleen geweest, twee keer in Milaan en een keer aan het Comomeer (erg lekker eten daar).
En zakenreisjes vind ik eigenlijk niet mee tellen hoor!
Liefs!
(Mijn reactie stond uitgerekend onder de foto van jullie in Salzburg! Sjonge.)
De schorten kregen we voor bij het bezoek aan de theefabriek.
Veel liefs van je pa
Dikke kus van Merel en veel liefs Ine en Caroline
Liefs Ellen
Het is altijd een wens geweest van AnneMarie om ooit in Ceylon te zijn. De afbeelding op een pakje thee (merk onbekent) deed haar daar van kindsafaan aan dromen. En we zijn er geweest! In het album thee zie je vooral de plukkers in de velden. Er is ook een foto van een dorpje, dit zijn linehouses waarin de plukkers (altijd vrouwen overigens) met hun gezinnen wonen.
Wat leuk, dat wij jullie een beetje kunnen volgen!
Geniet ervan, dat doe ik ook!
Liefs,
Jeltje
geregeld kijken we even of er weer iets is van jullie, heel erg leuk als er weer foto's zijn. Vooral genieten en lekker luieren .
knuffel rita en eric
We gaan jullie nogwel bijpraten ter voorbereiding van jullie reis.
We zijn zeker ook benieuwd naar de verhalen van jullie van al die spannende beesten die je daar ziet.
Groet