Welkom!

18 februari 2008

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

18 Reacties

  1. Wien:
    18 februari 2008
    Haaaai!
  2. Wien:
    19 februari 2008
    Pap, zijn jullie in Italië geweest? En in Denemarken? Daar wil ik dan wel eens wat over horen haha. De reis knippen en plakken is gelukt zie ik, je gaat vooruit! Leuk hoor, ik verheug me er erg op om straks foto's van jullie te zien daarooo tussen de Olifantjes.
  3. Hans:
    19 februari 2008
    Hallo Wieneke,
    Mama en ik zijn met de boot in Denemarken geweest, aan de oostkust. Italie ben ik alleen geweest, twee keer in Milaan en een keer aan het Comomeer (erg lekker eten daar).
  4. Wien:
    19 februari 2008
    Ooh, héél vroeger (dat met die boot naar Denemarken) of niet? Ondergetekende (of bovengetekende in dit geval) bestond toen zeker nog niet?
    En zakenreisjes vind ik eigenlijk niet mee tellen hoor!
  5. Anneloes:
    26 februari 2008
    veel plezier lieve pa en ma!
  6. Wien:
    27 februari 2008
    Nog één hele dag thuis (we zijn nu immers al begonnen aan de dag) en dan vliegen jullie! Eindelijk!
  7. Wien:
    29 februari 2008
    Nog één uur en jullie vertrekken uit Zwolle. Haha, ik houd het aftellen nu voor gezien hoor. Ik kijk met smart uit naar jullie eerste bericht en hopelijk mooie foto's. Dikke kus!
  8. Wien:
    4 maart 2008
    Helemaal niet doorgehad dat er foto's stonden! Rita belde me, dus meteen achter de computer want i was desperate for pictures. Hoe gaaf! Oh die hotels! En jullie hebben al zoveel gedaan! Vraagje: wat hebben jullie gedaan met die schorten om?
    Liefs!

    (Mijn reactie stond uitgerekend onder de foto van jullie in Salzburg! Sjonge.)
  9. Hans:
    4 maart 2008
    Hallo Wieneke, we zijn inderdaad erg druk geweest en dat heeft zijn tol wel gehad. Maar nu is het weer onder controle. Mama ligt al te slapen (hoop ik) en ik zit te tikken in de kamer van de baas.
    De schorten kregen we voor bij het bezoek aan de theefabriek.
    Veel liefs van je pa
  10. ine:
    5 maart 2008
    Mooie foto's hoor. Leuk om jullie reis zo te bekijken. Geniet ervan.
    Dikke kus van Merel en veel liefs Ine en Caroline
  11. Anneloes:
    5 maart 2008
    mooie fotos!
  12. Ellen:
    5 maart 2008
    Dus de wens van Annemarie is vervuld, jullie zijn bij de Ceylon-thee geweest!!
    Liefs Ellen
  13. Hans:
    6 maart 2008
    Inderdaad Ellen en natuurlijk alle andere volgers.
    Het is altijd een wens geweest van AnneMarie om ooit in Ceylon te zijn. De afbeelding op een pakje thee (merk onbekent) deed haar daar van kindsafaan aan dromen. En we zijn er geweest! In het album thee zie je vooral de plukkers in de velden. Er is ook een foto van een dorpje, dit zijn linehouses waarin de plukkers (altijd vrouwen overigens) met hun gezinnen wonen.
  14. jeltje:
    6 maart 2008
    Hoi Hans en Anne,

    Wat leuk, dat wij jullie een beetje kunnen volgen!
    Geniet ervan, dat doe ik ook!
    Liefs,
    Jeltje
  15. rita en Eric:
    6 maart 2008
    6 maart 2008

    geregeld kijken we even of er weer iets is van jullie, heel erg leuk als er weer foto's zijn. Vooral genieten en lekker luieren .
    knuffel rita en eric
  16. Hans:
    9 maart 2008
    @ Rita, moeten jullie ook gaan doen hoor zo'n log bijhouden. Fijn dat jullie onze belevenissen volgen en er zo ook van kunnen genieten, doen wij zeker.
    We gaan jullie nogwel bijpraten ter voorbereiding van jullie reis.
  17. rita en Eric:
    10 maart 2008
    Gisteren (zondag 9 maart) is ma bij ons geweest met Alfons, toen hebben we haar wat foto's laten zien. Ze vond het zo mooi en Annemarie had zo'n mooie rok aan vond ze.
    We zijn zeker ook benieuwd naar de verhalen van jullie van al die spannende beesten die je daar ziet.
    Groet
  18. Julia:
    11 maart 2008
    Who ziet er super relaxed uit allemaal!! Ben jaloers! Geniet ervan. Liefs Julia